miércoles, 18 de febrero de 2009

ELS NOSTRES ALUMNES DIUEN....

Maria del Mar "Estudiant de humanitats" :
Que si em va agradar?Nuria, em va fascinar! em va agradar moltíssim, és el treball i l'ambient que crec q sempre he volgut tenir , i tenir-ho davant ha estat una experiència genial! i la gent???ufff, trobar-te pallassos, acròbates, i veure que, amb el que tu tens pots fer molt, i el teu sentiment el fas sentir a un altre....brutaaal!ara no saps, no paro d fer mim per casa...estic meravellada! I moltes mersis pel cALENDARI, el tinc penjat a l'armari, i el diploma també!Nuria, sincerament, vull ficar-me en aquest món, i m'agradaria fer-ho jaaa!estic boja, enamorada del mon del clown i de les arts, i pensar q ho pots fer arribar a algu???ufff!!! Siusplau, avisam de cadascun dels cursets que feu, no cal que sigui clown, pero avisam de tots, que vull aprendre, i molt! Moltíssimes gràcies per tot!
Fascinada nuria, meravellada, i llençada a aquest món que tant em fascina i m'entusiasma!Així t'ho dic! I si tot va així de requetebé...fins molt aviat!

Els Clowns t´estimem Maria del Mar , ja ets de la Familyyyyy!!!!!!!

No hay comentarios: